onsdag 20 maj 2015

CASology - WEDDING no2

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja här kommer mitt andra bidrag till veckan utmaning hos CASology - WEDDING.


Jag har stämplat med en clearstamp från Studio Calico som jag tidigare fått i en RAK. 
Stämplade med emboss dyna på akvarell papper och gick sedan på med ett vitt pärlemor skimrande emboss pulver innan jag värmde det med emboss verktyget. 
Sedan blev det gul vatten färg igen som jag målade lite slarvigt över mitt motiv. Färgen fäster ju inte på motivet när det är embossat, praktiskt :)


En närbild där man ser pärlemor skimret bättre.


Blev ett lite mer klassiskt kort än det första kanske....?!

Orkar ni ett till ??!! :)
I så fall ses vi strax igen....

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. A super CAS design and a great technique. Thank you so much for joining us this week at CASology

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh! Thanks a lot Gillian!!! Means so much! And congrats to the baby boy! :-)

      Radera
  2. Very pretty use of watercolour! So glad you joined us at CASology this week, Anna!

    SvaraRadera