fredag 8 maj 2015

Stuck?! - Läser leksakstidningen

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Hos Stuck?! Sketches är det dags för deras första skiss för månaden. Som alltid är den ju helt oemotståndlig, måste tolkas!!! skriker den :)



Sagt och gjort, här kommer min variant .....


Jag skar ut en stor cirkel med min cirkel skärare från Martha Stewart i rosa CS. Sedan stämplade jag med några clearstamps från Studio Calico, som jag fått av en snäll scrap vän, (TACK!!) på ett vitt slätt CS. När jag stämplat klart fäste jag det under cirkeln med 3d tejp. Mönster papper, också från Studio Calico, dom fick jag av en snäll tjej som heter Cecilia på en scrap träff nyligen, så tacksam!!


Ett mysigt PL-kort från ett 12x12 pappers kit Bella BLVD "color chaos". En kork stjärna från Studio Calico , gillar massor!!!


Här ser ni mitt egenhändigt gjorda mönster papper , haha :) Söt katt iallafall! Jag sydde några varv med min älskade symaskin också runt cirkeln på mitt rosa CS.


Thickers bokstäver från Amy Tan i svart. Dom små i rosa vet jag ingen tillverkare på dessvärre. Paljetter i olika färg och storlek från Doodlebug, mysigt med paljetter faktiskt.... vill ha flera !!

Fotot på Astrid, som ligger och lus läser leksaks tidningen, försökte jag först smyga mig till men linslus som hon är märkte hon det och ville vara med lite mer på bild , haha :)

Ja de var allt för nu, vi ses säkert snart igen!

Tack för att du kikade in hos mig!

Kram Anna :)


14 kommentarer:

  1. Jättefin, menar du att du stämplat bakgrundspappret med katterna? Enormt fint och så söta foto på lilla tjejen! Jag tycker du är på topp som vanligt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du är så rar:-) Jo jag har faktiskt stämplat katterna och pratbubblor :-) kram

      Radera
  2. Ser ut som min vän har blivit stor.. Måste undersökas! Ljuva färger och välarbetat som vanligt. Cirkelskäraren, är det en sån blå/orange sak?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo hon försöker påstå sig vara vuxen ibland eller iallafall nästan.... Cirkelskäraren är en vit grunka jag vann hos Hobbyworld i vinter. Du får komma och titta :-) kram och tack för dina uppmuntrande ord ♡

      Radera
  3. WOW!!! Very cute page!! Love your using color combinations. Thanks so much for playing along with Stuck?!Sketches:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh! Thank you so much Tomomi:-) means a lot to me:-)

      Radera
  4. Oh my goodness this is so sweet and I love the way you did your circle! Thank you for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh Laura, you always make me in a happy mood :-) Thank you:-)

      Radera
  5. You have used the sketch so clever! This is a happy beautiful page! Love the color, the stitching, the little stars !! This is an awesome page! Thank you for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much dear Vasso!!! Your encouraging beautiful words means a lot to me indeed!!! :-):-):-)

      Radera
  6. Cute page and pretty colors! Thanks for joining us at Stuck?!

    SvaraRadera
  7. Awesome page! Love what you did in the background circle. Thanks for playing along with us over at Stuck?! Sketches.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!! Thank you sweet Aurelie!! Means so much! :-):-):-)

      Radera