torsdag 7 maj 2015

Veckans Skiss #62

Hej!

Tjohoo!!! Veckans Skiss var det här :)

 Vad glad jag är att vi har en så härlig inspirations blogg här i Sverige! Tack för att ni varje vecka bjuder på en ny fräsch skiss och underbara inspirations tolkningar!!


Här kommer min egen tolkning där jag använt mönster papper och några dekos som jag fick till skänks av Cecilia när vi var hos Scrap & Ting på scrap träff här om veckan.
 Gissa om jag blev GLAD ?!
Tack snälla Cecilia om du läser det här!!
 Kommer att använda varje liten pappers bit av dom fina pappren :)


Titeln BUS FRÖ har jag vunnit hos av Ciza på Pysseldags genom Veckan skiss. Jag lade till ett N så det blev plural form eftersom att dom ju är TVÅ bus frön :) 
Genomskinliga plast dekos i form av blommor i ett av hörnen som är från Crate Paper tror jag.


Det var cirklar/ hålförstärkare i typ Washi tejp kvalitet med pappren jag fick också. Jag gjorde tre hål med min hål punch och klistrade dit dom. Lite svårt att se på fotot...


Text Stickers från Heidi Swapp och en mysig puffig banner stickers.


En närbild på BUS FRÖ stämpeln. Washi tejp som även det var med i det jag fick av Cecilia.

Hoppas du också gör din egen tolkning av den fina skissen nu :)

Ha det så gott kära ni!!

Vi ses snart!

Kram Anna :)



6 kommentarer:

  1. Härligt färgglad layout, fina färger ihop och som passar så bra med fotot. Kul med titeln också din text på kanterna! KANONFIN alltså! Tack för tolkningen, det är ni tolkare som gör Veckans Skiss! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du gör mig alltid så glad med dina glada ord, Tack!! Kram

      Radera
  2. En Glad-lo! Glada färger, glada busfrön i supersnygga klänningar!!

    SvaraRadera
  3. Din tolkning är en riktig färgklick! Härligt! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa :-) ja det har ju en tendens att bli så när jag kommer igång. ... :-) kram

      Radera