torsdag 23 juli 2015

CASology - LINE

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här veckans "CUE CARD" hos CASology är "LINE". 

Först tänkte jag att jag inte alls kunde komma på något att göra till det temat men så köpte jag en ny stämpel med text fraser och andra linjära mönster hos Scrap Och Ting här om dagen och plötsligt dök den här ide'n upp...


Det blev ett "Tag" kort, gillar den formen just nu....


Det är dubbla "Tags" så du liksom kan öppna kortet fast det inte är vikt. 
Valde ett linje mönstrat papper där också för lite extra linje effekt :)


Valde ut en av text fraserna som fick en härlig turkos färg för att poppa ut lite. Matchade med en remsa Washi tejp och lin tråd i samma ton.
Gillar kombinationen svart, vit och turkos faktiskt...


Det var vad jag hade att bjuda på idag!

Hoppas du har det bra där du är!!

Tack för du tittade in hos mig, det gör mig så glad!!

Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Åh, gillade den där. Så himla fint! Jag kanske lånar den idén ;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du!!! Vad glad jag blir! Ja låna på bara :-) :-) :-) kram

      Radera
  2. Jättefint, färgerna, texterna och kul med dubbla tags! Nu blir jag jättesugen på att göra lite annat när jag kommer hem igen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad har jag gjort utan alla dina glada peppande ord Christel!! Du är bäst! Kram

      Radera
  3. Supersnygg tag! Härliga text stämplar :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket snälla rara!!! Betyder massor med dina fina ord!! Tack för fika stunden idag också kära du!! KRAM Anna :)

      Radera
  4. Lovely lines of text in a fantastic colour combination. Great to have created a tag also! Great interpretation of the cue! Thanks so much for joining us at CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much dear Hazel!!! :-) Hugs Anna :-)

      Radera
  5. What a great card, love the colors!!! Thanks for joining us at CASology -Sure hope you join us again this week! It will be a FUN one too!

    SvaraRadera