lördag 15 augusti 2015

Paper Camellia - August sketch

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Hos härliga Paper Camellia finns en ny utmaning för augusti månad. 
Jag har gjort en tolkning av Kristine Davidson's inspirerande skiss.


Allt utom mitt bakgrunds CS och det gröna virkade hjärtat (som jag faktisk gjort själv) är ifrån Paper Camellias June Main kit. Jag har redan gjort fem layouter förutom den här och än finns det material kvar att scrapa med, helt klart prisvärt kit :)
Fotot är på vår lilla Arvid som leker "titut" bland mina blommor.
 Han försvinner nästan i all grönska :)

Kristine's skiss






Jag är faktiskt lite stolt över att ha lyckats få ihop några egen tillverkade hjärtan :)
Små bäbis steg för er kanske men stort för mig :)

Hoppas helgen börjat bra och att ni haft en bra vecka i jobb och skola :)

Tack för att du tog dig tid att titta in hos mig!!

Kram Anna!!


4 kommentarer:

  1. Snygg och verkligen inspirerande LO. Jag hittade många gobitar här som jag kommer att ta idéer i från. Tack för allt fint du delar med dig av! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! ♡ Vad kul att jag fick inspirera lite iallafall :-) Kram

      Radera
  2. Jättefin, gillar de ljusa färgerna och vad bra att du virkat hjärtan, dom blev fina! Jag har för mig att man måste använda deras kit för att vara med och tolka deras skisser, stämmer väl? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Söta du♡ jag fegade ur och vågade inte mig på stänken m mist som du ser. .. Jo det stämmer att man ska använda deras kit men det hade jag missat första gången jag deltog. Dom sa inget då iallafall. Sedan har jag ju haft deras June main kit som räcker till massor. Pröva att skicka in en vetja :-) Kram ♡

      Radera