måndag 14 september 2015

CiLi in Papers september utmaning

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort en layout till månadens utmaning hos CiLi in Paper.
Du ska tolka en härlig skiss av Marie Holmström.
Jag har även kryddat med lördagens ingredienser för 3 to inspire hos CTK.
Dom tre sakerna är, Vellum, sömnad och en Puffy stickers.

Det slutade såhär...


Foton på vår lilla Arvid med sina bilar i högsta hugg. Formatet blev 8.5x11 och jag vred lite på skissen.

septembertavlingskisscili





Ja så kan det bli med hjälp av en inspirerande skiss och lite läckra ingredienser.
Pröva får ni se själva :)

Hoppas veckan börjat bra!!

Tack för titten!!

Kram Anna :)




6 kommentarer:

  1. Look at you! You did A4 and it looks brill....you KNOW my fave colour is blue & the pops of green are so YOU!! And I LOOOOVe the writing on vellum. I think that is one of the best looks ever!!! Gorgeous pic of your wee boy, too:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much my friend!!! Hugs Anna :-)

      Radera
  2. Så läcker layout igen! Du är verkligen på topp Anna och dina layouter gör mig alltid så glad! Underbart foto, fint att lägga två ihop sådär. Korkbokstäverna är så fina, gillar. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är alldeles för snäll kära du men jag blir så glad ♡ Tack snälla!!!! KRAM ♡

      Radera
  3. Så läcker! Älskar färgerna och detaljerna! Tack söta Anna för att du alltid är med och tolkar mina olika utmaningar! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Marie<3 Tack för att du ordnar med så härliga utmaningar!! Kram Anna :)

      Radera