torsdag 8 oktober 2015

Veckans skiss #80 - leker häst

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Då var det dags för min tolkning av Veckans Skiss igen!!
Den här veckan är det min scrapvän Christel som gjort en strålande insats som skiss designer!!
Det är så roligt att dom har så många duktiga tjejer som ritar egna härliga skisser hos Veckans Skiss.

Här kommer min tolkning...


Foton på vår härliga Astrid som är en väldigt kreativ och fantasifull tjej!! 
Just här leker hon häst, ibland är hon katt eller hund också och då går hon "all in" liksom :)
SPRINGER på alla fyra och gnäggar eller jamar som en katt, haha... 
Alltid med stor inlevelse!!
Som sagt vad månne det bli av henne ;)

Christels snygga skiss som jag vred ( i vanlig ordning) på lite...


Några "close up's"....





Foto ramar från Simple Stories "I Am" och så även mönster pappren och bokstäverna.
Har även använt lite ColorBloom Spray som jag dels "stämplat" med plastpåse och sedan stänkt lite med röret till spray handtaget. Några Enamels slank med också liksom sytråden som ju börjar kännas obligatorisk :)

Ja det var mitt bidrag, om du inte redan hängt på och gjort en tolkning så sätt fart tycker jag ;)

Nu tackar jag för mig idag och återgår till jobbet!!
 ( ätit en liten snabb lunch inklusive ett blogg inlägg)

Ha det så gott och tack för titten!!

Kram Anna :)



8 kommentarer:

  1. Snygg tolkning! Gillar verkligen dina fotoramar och färgval! Tack för att du är en sån trogen tolkare av VS! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Åsa :-) Vad glad jag blir :-) Kram ♡

      Radera
  2. Vilken fantastisk, kreativ och skojig tolkning du gjort, älskar den! Som sagt, de ljusa färgerna också denna underbara tös. Jag är så glad för att du tar dig tid att tolka VS varje vecka (ingen press haha), kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju en härlig och kreativ skiss som låg till grund till det hela så, tack!! Veckans skiss är tradition och glädje :-) Kram

      Radera
  3. Snyggt! Gillar det du gjort med fotona och ramarna. Dock lite förvånad att du var så snabb med din tolkning ;) Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Carina! !! Jag blir så glad för dina ord, dom värmer. Haha:-) jaså du tycker jag va snabb ;-) Börja pylsa på med den redan på tisdag kväll och blev klar på onsdag kväll först så då vet jag inte om du tycker det är så snabbt ändå :-) Så roligt att du hälsar på! TACK ♡ Kram Anna :-)

      Radera
  4. WOW! I adore how you have used those little frames around your page. It works sooo well. Nice balance with the paper on the side cluster! And I think your girl is going to be very creative, yes? I love when kids use their imagination. It is SOO important!!

    SvaraRadera