onsdag 30 december 2015

Lasting Memories #273 - Bara vackert helt enkelt

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag tog jag mig lite tid på förmiddagen för att göra en tolkning av årets sista utmaning hos Lasting Memories.
Den handlar om snöflingor :)
Så jag letade fram mina fina snöflingor Dies från Uniqo Studios (tror dom heter så...)


Papper, stämplar och bokstäver från mitt Citrus Twist December Main Kit .
Fotot är för snart två år sedan, hemma på vår gård, då vi faktiskt hade snö precis som det ska vara en svensk, norrländsk vinter.
Titeln talar för sig själv " Bara vackert helt enkelt"





Tog ett mönstrat papper som bakgrund för ovanlighetens skull :)
Gillar verkligen det här med stjärnor från Studio Calico, Seven Paper "Darcy".
Skvätte med lite colormist och vanlig vattenfärg på mitt bakgrunds papper och så har jag använt lite vanlig vit sytråd under fotot.
 Symaskinen fick vara med den också på ett litet hörn i vanlig ordning :)

Tänka sig imorgon har vi Nyårsafton redan!!
Det här året har gått i en rasande fart tycker jag....
Bara att hänga med antar jag :)

Ha det så gott och tack för titten!!

Kram Anna :)



8 kommentarer:

  1. Bara vackert helt enkelt, ja så är det, så fint med det bakgrundspappret också de fina snöflingorna, det är bara så lagom alltihop och inget kladd (haha). Ha en härligt rolig nyårsafton sedan kör vi 2016! Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!!! Tack!! Du vet precis vad jag behöver höra du ♡ Gulliga du!! Jag blir så GLAD :-) Ja ha detsamma ni med så kör vi igång igen med ett alldeles nytt år!!! Kram på dig ♡

      Radera
  2. Aaaah! Divine:) Good to see you got some time to scrap! LOOOVE those snowflakes with the stars in the middle. They look fabulous & your PHOTO> WWOOOOOOOWW!!! That's amazing. Looks almost 'unreal'...but of course, I know it will not be!!! Happy new years:) It's here almost!!

    SvaraRadera
  3. This is a beautiful page! I love those snowflakes and the colors are just gorgeous! Thanks for playing along with us at Lasting Memories!

    SvaraRadera
  4. Oh my goodness! I don't know where to begin! The photo is incredible! The snowflakes are gorgeous! The entire layout is simply stunning. Way to go! Thanks for joining us again at Lasting Memories!

    SvaraRadera