torsdag 17 december 2015

Veckans Skiss # 90

Hej!

If You don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här veckan är det min vän Christel som gjort den inspirerande skissen hos härliga Veckans Skiss.
Dessutom har teamet där gjort super mysiga tolkningar som gör att man bara måste vara med och göra en egen layout  :)

Och här kommer den....


Fotot är på vår lilla Arvid då han sover middag i sin vagn på dagis/förskolan.
Jag såg den på ett utvecklings samtal nyligen och fick den hemskickad via mail, tack snälla Kamini <3
Tyckte det här fotot passade "sweet dreams" pappret.

Christels snygga skiss....





Jag har använt dom sista, NÄSTAN, pappers bitarna ur mitt November Kit från Citrus Twist.
Har kompletterat med lite gul färg (distress dyna-plast ficka-vatten spruta) enamels och sytråd :)

Hoppas ni haft eller har en härlig dag där ni är!!
Och imorgon är det ÄNTLIGEN fredag igen och jullovet står inför dörren OCH det innebär att vi får hem ALLA våra underbara ungar igen, MYS!!!

Tack för titten!!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Åh, du vilken underbar tolkning, färgerna, pappret, bakgrunden, den avrivna blocksidan, fotot, ja jag kan räkna upp allt. En sån go känsla i hela layouten. Tack för att du alltid är med hos VS! Nu skulle jag allra helst vilja sätta mig vid scrapbordet istället för att göra allt annat jag planerat. Härligt med familjetid nu i jul- och myshelgen, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du gillar den , särskilt då den är gjord efter din skiss:-) Ja det är ju oftast roligare och mysigare att scrappa än att göra annat. Men du är så flink så du kommer att hinna med både ock :-) Ja nu har jag saknat att vara hela högen hemma så länge. Men det är nog bara att vänja sig och gilla läget och njuta när och om alla hinner komma samtidigt i framtiden....Allt har sin egen tid! KRAM

      Radera
  2. Snygg tolkning av skissen! En riktig "bebis-layout". Tack för att du är med och tolkar VS och God Jul! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack jag blir så glad att du gillar den ♡

      Radera