måndag 29 februari 2016

En layout från scrap träffen

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bjuder jag på en layout från en av utmaningarna på scrap träffen jag var på i lördags.
Vi fick ett Kit med papper och dekorationer och allt skulle finnas med, om så än bara en liten, liten bit av ett papper :)
Lite klurigt men roligt att utmana sig själv lite :)
Blev rätt så nöjd ändå till slut även om jag var lite fundersam och lätt irriterad ibland, haha!!





Det blev lite kontrast i färgerna mot för gårdagens layout och kanske inga självklara färger för mig annars men kul att göra annat än det man brukar ibland.

Fotot är på vår fina Astrid med ett av alla olika diadem som alltid pryder hennes huvud nuförtiden :)

Ha det gott där du är och tack för titten!!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Jag fick ett stort leende när jag såg söta Astrid med sitt diadem och älghuvudet med sin krona, kul! Jättefin layout med fina detaljer som vanligt, men inte "våra" färger precis fast du lyckades få in lite grönt haha! Men visst är det roligt att prova lite annat än man brukar? För några veckor sedan gjorde jag en brun layout som jag inte ens kunde förmå mig till att visa, den var inte i närheten av dina fina här får jag tillägga! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack snälla!! Det är tur att Astrid är så söt när layouten inte är den allra bästa liksom, haha :) Ja det är väl lite nyttigt att pröva lite nytt ibland :) Tack ändå för dina fina ord som värmer gott!! Kram Anna :)

      Radera