tisdag 9 februari 2016

Februari Månadsutmaning hos CiLi in Papers




Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

För några dagar sedan gjorde jag ett bidrag till månadens utmaning hos CiLi in Papers som är en färgutmaning.


Fotot är på Astrid, Rickard och Martha när dom var modiga och badade ute i vårt lilla Spa-bad nu här i december strax innan nyår.
 I och för sig var vattnet nästan 40 C men luften var allt annat  än varm.

Färger schemat du ska inspireras av ...

cvetovaya-palitra-1464

Jag hittade en skiss hos Citrus Twist som jag hade som grund..







Papper ur mitt Finders and Keepers block från American Craft Amy Tangerine.
Dekorationer från flera olika fabrikat.
Har med färgerna från schemat plus lite gult och svart. 

Ja det var mitt bidrag, än har du gott om tid att vara med då deadline är den 28/2 om jag minns rätt.

Tack för titten kära du!!
Kram Anna :)



8 kommentarer:

  1. Ååhh, vilken underbar layout, älskar den stora cirkeln som du sytt så bra och de fina pappren, vill bara ha. Den ger mig sådana sköna vibbar, härligt! Och att ni har en sån där badtunna, tänk att sitta där ute i den kalla luften och varma vattnet och bara njuta av landskapet....... Jättefint foto! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!! Jag blir så glad!!!! Du är så snäll:-) Ja vi köpte en sån rätt billig på Rusta i förra våren. Men jag badar inte nu på vintern :-) fegis är jag! Vad stolt jag blir att du gillar fotot också♡ kram

      Radera
  2. Love that circle idea with the embellies on it & that colour scheme is SOOOO pretty! Gorgeous page:):)

    SvaraRadera
  3. A gorgeous colour combination...love the circle design.

    SvaraRadera