fredag 5 februari 2016

Sketch-y Friday at ScrapMuch?

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Äntligen FREDAG!!
Och en alldeles ny skiss av Laura hos ScrapMuch?
Med andra ord en mycket bra avslutning på en arbetsvecka och skön start på helgen :)

Det är en dubbel skiss idag som jag absolut tycker ni ska sätta tänderna i!!


Så här tolkade jag den...


Jag valde att göra den i letter size och har en lite annan formation på fotona annars har jag tolkat den ganska troget.
Den här layouten gjorde jag ju för ett tag sedan då det var "mörkt" dygnet runt så därför äer fotot inte alls bra men det är som det är...





Foton på vår Arvid som med stor glädje skottade snö när vi äntligen fick snö och kylan hade gett med sig lite så vi kunde vara ute.
Papper från WRMK "Archived".

Ja det var allt för nu!!
Gå genast in hos ScrapMuch ? och titta vad dom andra duktiga DT tjejerna har skapat och sätt sedan fart att tolka själv!! För det är just DET ni ska göra TOLKA skissen :)
Så det måste ju inte vara exakt det antal foton som är och man får ju lägga till och plocka bort baraa man ser att ni utgått från skissen liksom :)

Tack för titten!!
Kram Anna :)

7 kommentarer:

  1. This is awesome!! Love your take on the sketch!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh!!! Thank you so much Tracey♡ Anna xo

      Radera
  2. Men ÅH vad snyggt!! Snöskyffeln och det mönstrade pappret är ju galet välmatchade! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju för gullig Du Jeanette! !! Du vet vad du ska säga för att göra mig sådär galet glad :-) KRAM

      Radera
  3. Ojoj så braaa och snyggt på alla sätt och underbara foton! Älskar det röda som bara slår till sådär uppnosigt och den där raden däruppe, gillar! Jag får nog fundera länge på den där skissen.... Ha en bra helg kära vän! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!!! ♡ Det behövde jag höra nu:-) Det värmer gott! Du tolkade ju en dubbel helt suveränt :-) Ha det så gott du med och grattis igen till din top 3 hos Challenge YOUrself!! Den är så snygg!!! Kram

      Radera
  4. I love all the details Anna..a cleanline and pretty page.

    SvaraRadera