fredag 4 mars 2016

Sketch-y Friday at ScrapMuch? with team A

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Japp det är FREDAG igen!!
Veckorna fullständigt rusar fram tycker jag och nu har vi ju redan gått in i Mars månad...
Det innebär ju iallafall att vi närmar oss våren även här i Sverige.

Som sagt, det är äntligen Fredag och äntligen en ny underbar skiss från vår duktiga Laura Whitaker hos ScrapMuch?

Eftersom det är den första skissen för månaden är det en dubbel skiss.
Hoppas ni gillar den och hänger på och tolkar.
 Jag kan knappt vänta och se vad du kommer att skapa:)



Så här blev min tolkning


Foton på våra tre yngsta (dom två äldsta var borta) och mig när vi bakade pepparkakor till första advent.
 Det var faktiskt till och med just första advent den här dagen :)
Jag har använt papper ur ett nytt 12x12 pappersblock  , "documentary" från Dear Lizzy.
Även dekorationerna är från Dear Lizzy.





Ja det var allt från mig just nu!!
Nu måste du genast hoppa över till ScrapMuch? och se allt det fina dom andra duktiga tjejerna i teamet har gjort.
Sen hoppas jag att du är full laddad med inspiration för att ta dig an den här utmaningen :)

Tack för idag kära du!!
Kram Anna :)


6 kommentarer:

  1. Hur fort går inte en månad? Dags för en dubbel igen och som vanligt har du löst det med bravur. Härliga papper och alla dina fina detaljer. Så passande bokstäver också, gjort själv? Fina minnen att bevara, gillar! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst!!! Redan dags igen för en ny dubbel!!! Åh tack vad snäll du är :-) Är inte helt nöjd själv men pappren och dekorationerna gillar jag ju :-) Bokstäverna köpte jag i USA, tror det är Thickers... Dom ser lite pepparkaka lika ut tycker jag :-) Tack för din uppmuntran♡ KRAM

      Radera
  2. This is a fabulous sketch & I just love the subject of it! Such a sweet slice of real life! GORG photos....& that Dear Lizzy range....EEEK!!!!! NICE:):) But I am NOT buying anything else...well, at the moment... !!!!!!

    SvaraRadera
  3. A stunning sketch...and I love your take on it...very pretty.

    SvaraRadera