torsdag 17 mars 2016

Sunday Sketch 3/13 - Citrus Twist

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Varje söndag har dom en ny härlig skiss att tolka hos Citrus Twist.
Jag har använt deras kit från februari här men man måste inte använda deras grejer för att få delta.
Här är min tolkning av den senaste skissen....


Fotot är på våra goda vänner från Kalifornien som var här på besök förra sommaren.
Dom ville bjuda oss på pizza sista kvällen innan dom åkte hem igen.
Behöver jag säga att vi blev rejält mätta i magen trots att vi ändå var tolv personer...
En rejäl stapel med pizza kartonger blev det :)
GOTT!!

Skissen...







Det blev lite guld och glamour över den här layouten trots att den handlade om pizza men våra vänner är verkligen värda ALL guld och glamour i världen :)

Hoppas ni har det gott där ni är!!

Tack för titten!!
Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Ååh du, här märks minsann ingen svacka, så väldigt fin, gillar allt trevligt att upptäcka i denna. Och vilka fina papper och färger. Fint foto med goda minnen. Tack för denna så här vid frukosten! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är alldeles för snäll men det gillar jag, TACK ♡♡♡ säger bara vänta till i morgon... då kommer skräp scrappen :-) Men den får vara med ändå när jag jobbat med den :-) Tack igen för din uppmuntran ♡ KRAM

      Radera