måndag 11 april 2016

CASology och Citrus Twist

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jo då , som så ofta när det gäller mig och kort så har jag gjort ett tredje och sista bidrag till 
"SPROUT" utmaningen hos CASology.


Det blev ett svart-vitt kort med motivet inuti och en öppen front.
Lite gammaldags diabild känsla :)





Snabbt till min tolkning av veckans 3 to Inspire hos Citrus Twist Kits.
Den här veckan är det Emma Wood som står för det hela :)
Hon är bara sååå duktig!!

I hope you'll join in with me this week using the following prompts:

1. Use 3 pattern papers to create your own patterned paper background.
2. Use a black & white photo
3. Use words (be they stamps/stickers/die-cuts) to make a border around your page.


Ett härligt foto på vår minsting Arvid då vi var ute på en liten fiske tur i vintras :)
Härligt glad över att få ha sina solglasögon, en stund iallafall, sen åkte dom av, haha!!
Jag har använt papper och dekorationer från dom två senaste kiten från CTK.






Det var allt för idag från mig.

Hoppas allt är bra med er där ute :)
Jjag håller på att ladda för att åka på en scrap träff nere i Spånga i helgen, Fristadsträffen.
Första gången för mig där, ska bli sååå spännande och roligt :)

Tack snälla för titten!!
Kram Anna :)



5 kommentarer:

  1. Vilka fina blommor, nya stämplar? Och så snyggt och fiffigt med öppningen som är som en ram. Jag gillar! Också layouten, lika fin som den igår, vad du presterar, jag är mållös. Så snyggt upplägg och färgerna gult, turkos, svart så bra, allt du gör blir så fantastiskt så jag bara dreglar. Det ska bli så roligt att se hur du gör och tänker på våran träff. Jag kommer att lära mig massor känns det som. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Du för dina glada heja rop!! ♡ Värmer massor!!! Ja den stämpeln är fin men inte ny alls,en gammal goding sedan 2007. Köpte den för 12kr på Target i USA minns jag :-) Ja jag säger bara detsamma, det ska bli så kul att se hur DU gör och tänker när du scrappar, OM vi nu kommer att hinna pyssla något mellan allt fika och prat :-) Dessutom är jag rädd att jag inte har så mycket att lära dig heller ♡ Ha en bra dag!!!! KRAM

      Radera
    2. Förresten, Christel!! Såg du dina ballonger :) glömde tacka för dom i inlägget.... TACK ♡ Dom passade utmärkt här. Kram :-)

      Radera
  2. I LOVE the way you brought the inside of your card outside! Clever design Anna!
    Thanks again for joining CASology!

    SvaraRadera