tisdag 19 juli 2016

Gästdesigner för CASology - Best friends listen to what you don't say

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag hade den stora glädjen och turen att vinna med ett av mina kort förra veckan hos CASology.
Såklart jätte kul och en stor ära, tack!!
Det innebar att dom gav mig en Gästdesign plats hos dom den här veckan och ordet är "ROUGH"

Ordet förde mig in på lite olika ide'er bland annat Kraftpapper, trästruktur och att ge tröst åt någon när livet ibland kan vara lite tufft.

Såhär blev det...


Det är vanligt kraftcardstock som jag kör genom min Cuttlebug med en Embossingfolder som har trästruktur för att få en lite ruffig yta.
Stämplade min uppmuntrande text och värmeembossade med vitt pulver.
Kostade på mig lite vitt sytrådstrassel under min text.
Massor av så kallad "white space" som ju kännetecknar CAS, även om den här är kraftfärgad space :)


Måste ju skryta lite med den fina Gästdesigner skylten jag fick av dom :)


Hoppas du fick lite inspiration här och hoppa absolut över till CASology bloggen där du får massor av härlig inspiration av deras otroligt duktiga designteam.

Tusen tack för titten här idag!
Lämna gärna ett spår och säg ett litet eller stort hej så blir jag jätteglad :)
Kram Anna :)

12 kommentarer:

  1. Delighted to have you as our guest this week!
    Thanks for your beautiful designs in our gallery week after week Anna!
    This is no exception!

    SvaraRadera
  2. Nämen, vad roligt! Grattis! Du lämnar dina härliga spår överallt. Och vilket fint kort, så läckert och så fina ord. Stor kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack finaste Christel💚 Du är så snäll och gullig. Jag blir så glad av dina fina ord💚 Kram Anna 😃

      Radera
  3. Your card is CAS and wonderful. Love all the texture from your embossing and also the fun floss. Thanks so much for being our Guest Designer at CASology this week.

    SvaraRadera
  4. Anna, another beautiful CAS card! I love the woodgrain embossing and the pretty white embossed sentiment. I love to see what you share each week with us at CASology...so mice to have you as a Guest Designer!

    SvaraRadera
  5. How wonderful to be GD over there.... & your card is totally YUMMY!! Adore that 'wood' bg & the sentiment is really, really lovely !!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes indeed it is FUN💕 Thanks so much ❤️

      Radera
  6. As always, a stunning card, Anna! I love that textured background, and your scribbly cotton behind the sentiment is the perfect finish! So wonderful to have you as Guest Designer at CASology this week!

    SvaraRadera