torsdag 7 juli 2016

Lovely Summer - för En liten butik

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bloggar jag för En liten butik och det med en layout som inspiration till juli månads utmaning.
Den går ut på att göra en LIFT/härma en av Åsas härliga layouter och det med ett sommarfoto.

Hoppas du får lite inspiration att göra ett bidrag du också!!



En sommarglad layout på våra yngsta som äter mellanmål utomhus.
DET, är väl sommar om något att kunna äta sina måltider ute i solen :)

Skutta nu genast över till ELB bloggen för fler bilder och läsa mer om tävlingen.
Ser verkligen fram emot era härliga tolkningar!!

Tusen tack rara du för idag!
Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Those circles cut through like that look way clever....love the bright colours behind, too:) Such a fresh summer page:):)

    SvaraRadera
  2. Thanks so much sweet Lizzy❤️

    SvaraRadera
  3. Alltså, detta är genialt, den är så bra Anna, älskar cirklarna såklart, att du skurit ut dom, symaskinsömmarna, bokstäverna lite huller om buller i en av cirklarna, textremsorna, färgerna, ja egentligen allt. Vad du får till det, nu blir jag avis, jag som kämpat med en layout idag haha! Jag får nu också erkänna att jag missade det där med sommarfoto på min tolkning, suck. Kram och tack för din icke sinande inspiration!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket min goa vän💚 Du är bäst!!! Så glad jag blir att jag får inspirera tillbaka, så mycket som du hela tiden ger mig!!! Men ditt foto på Wille var väl somrigt tycker jag!!! Tror din layout är alldeles perfekt som alltid . Jag hade mina bataljer med den här jag också innan det blev såhär 😋💚 KRAM

      Radera