torsdag 25 augusti 2016

Lite guld och glamour @ En liten butik

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Vet ni vad?
Idag är jag lite extra glad för jag fick nyligen veta att min titel som gästinspiratör hos En liten butik numera är ORDINARIE !! inspiratör.
TJOOOHOOOO!!!
Gissa om jag blev glad :)
En stor ära och ett stort förtroende från vår härliga Lotta.
TACK!!!

Nu till det mitt inlägg egentligen handlar om...

Idag bloggar jag för just En liten butik och dagens tema är värmeembossing.
För mer information och fler bilder så hoppa över till ELB bloggen.

Ett litet smakprov på vad ni kan få möta där....


En liten uppmuntran eller kanske tröst till dig som vill ta emot <3

Tusen tack för titten kära du!
Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. Superfina kort! Jag är sugen på att köpa en embossingpenna. En sån som vi har som månadens pris hos VS. Men man kan ju testa med limpenna så länge kanske :) Tack för inspirationen! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla gulliga du!! 😍 Ja en sån penna är ju säkert ännu bättre!! Du får testa m limpenna så länge 😃 Kram Anna

      Radera
  2. I think this is one of my favest ever techniques, embossing over vellum. It looks FABULOUS.... & I REALLY like adding some dry embossing as well..... the gold here looks gorgeous:):) I did go over and take a peek....love your blues against it all too:):)

    SvaraRadera
  3. Grattis igen kära du, såklart att Lotta behåller dig och dina glada underbara och fina inlägg. Detta är ju ett av dom, med den där tekniken som blir så fin. Kram

    SvaraRadera
  4. Tack finaste du❤️ Du är så snäll med mig!! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. This is so pretty, Anna. I love heat embossing on vellum and the sentiment is so lovely and encouraging! Isn't it good when friends reach out and tell you that they are praying for you? And even better that we can be bold and enter into God's presence through prayer on their and our own behalf?! Thanks for stopping by my blog. :) I hope you have a blessed day.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so so much sweet Melissa ❤️ Anna xo

      Radera