onsdag 3 augusti 2016

Systrar - CiLi in Paper augustitävling

Hej!

If you dont use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Augusti har kommit och med ny månad en massa nya härliga utmaningar överallt.

Hos CiLi in Papers har Marie som alltid snickrat ihop en mysig utmaning som jag genast hoppade på.
Du ska inspireras av en snygg bild hon hittat på Pinterest.

Så här gjorde jag..



Ett mysigt foto på våra två äldsta döttrar när Martha, den äldsta hade sin studentbal.
Självklart skulle det tas en "Selfie" och jag lyckades fånga dom :)
Hittade några textstickers som är ord på vägen i livet från mig till dom båda.
Det fick bli min journaling.

Maries inspirationsbild...

dca52c76c0cc0b759b21edf40ed4b4a0

Jag har fångat själva layouten och använt mig av cirklar.
Blommorna tog jag upp i ett av mina mönstrade papper.
Även text raderna uppe till vänster på bilden har jag använt på liknande sätt med mina kloka ord till mina döttrar.




Hoppas verkligen att dom kommer att ha varandra nära livet ut även då dom blir vuxna på "riktigt" och skaffar egna liv och familjer...
Lite jobbigt och ändå alldeles härligt att se dom växa och stegvis lämna boet och tvingas klippa navelsträngen än en gång.
Önskar dom ALLT gott här i livet!!

Oj så sentimentalt det här blev då... :)

Ha det gott kära du där du är och tack för titten!
Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Åh, denna är såå fin, det fina fotot på dina döttrar, den blommiga cirkeln, dina ord och ALLT, jag blir tårögd! Så roligt att få ta del av, kraam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK ❤️ Du gör mig alltid så glad och lyser upp min dag med dina fina glada ord!!! Så tacksam ❤️ KRAM!!!

      Radera
  2. Absolutely fabulous and NEW FAVE. Totally LOOOVE this. I don't do circles, but love it when others use them & the words on this one.....oh! So hard to let go.... AND your girls are beautiful :) Just a stunning, heartfelt page. This is what scrapping is all about:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww thanks so much my dear friend ❤️

      Radera