onsdag 7 september 2016

Veckans Skiss #120

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Igår var det ju tisdag och vi presenterade en ny härlig skiss hos bästa Veckans Skiss!
Den här veckan är det min vän Carina som har gjort den härliga kissen åt oss att tolka.

Hoppas ni är många därute som blir sugen att hänga på och leka med oss nu.

Såhär blev min lite höstiga tolkning...



Ett foto från förra hösten på ett vackert frostigt löv med solen som gnistrar i kristallerna.
Jag gjorde den här layouten på en träff här om veckan då det skulle vara hösttema.
Jag ville absolut ha en guldig titel och det ordnade sig tack vare min Veckans skiss Dt-kollega Maria som också var där på träffen, TACK!

Carinas fina skiss som jag vände upp och ner men följde troget...
(Carina var också med på träffen och även vår tidigare Dt ÅsaJ var med.
 Ett helt gäng från Veckans Skiss inspiratörer med andra ord, härligt!!)






Jag hoppas att du känner dig inspirerad att hänga med oss på Veckans Skiss och tolka nu, det finns ett fint pris från våra härliga generösa sponsorer varje månad att vinna.
Missa inte det!

Ha nu en riktigt bra dag där du är!

Tusen tack för idag!
Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Lyckliga ni som får träffas sådär och scrappa tillsammans! En underbart fin layout med det guldiga också det rödoranga som tar upp det fina frostiga lövet. Det ger konstigt nog en längtan till den vackra kalla hösten med frost. Tack igen för sist! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar så att du också kunde vara med❤️ Vi får leva på den lilla stunden iförrgår då vi stansade ord 😃 Tack för dina fina snälla ord!! Ja jag håller med , börjar längta efter den riktiga hösten nu. Tack för senast, ni är saknade !! ❤️ KRAAM

      Radera