måndag 3 oktober 2016

CASology "CUTE" no2

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja som sagt , jag har gjort två kort till veckans CASology utmaning och här kommer mitt nummer två.
Fortfarande väldigt enkelt och mycket CAS men med lite med dimension med en dekoration monterad med 3d tejp.
Samma text av mina härliga textstämplar från CitrusTwist Kits.

Här kommer tvåan...


En luftballong som jag stansat ut, med en die från Dear Lizzy, ur en egengjord bakgrund.




Ja det var det jag hade till den här veckans utmaning.
Nu ser vi framemot vad dom har för ett klurigt ord att tolka veckan som ligger framför.


Tusen tack för att du kikade in!
Ha det gott där du är!
Kram Anna :)


8 kommentarer:

  1. Ååhh, jag gillar båda korten, men kanske allra mest det oranga hjärtat! Så snyggt som alltid, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så snäll och gullig!! Tack!!!! ❤️ Kram Anna

      Radera
  2. Seriously cute is right. Love the simplicity of this design, and the beautiful shades of blue on your card. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much sweet Joyce ❤️ Anna xo

      Radera
  3. That image is seriously cute Anna! Thank you for sharing with us at CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much sweet Tracey❤️ Anna xo

      Radera
  4. Your card says it all Anna!
    Cute? Yes! CAS? yes! It ticks all the right boxes!
    Thanks for joining CASology ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so very much sweet Hannelie ❤️ Anna xo

      Radera