onsdag 5 oktober 2016

Veckans Skiss #124

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag ligger lite efter i mitt bloggande så därför kommer min tolkning av Malins fina skiss för Veckans Skiss först idag, onsdag.
Men det ska nog funka ändå tror jag :)

Jag höll mig väldigt nära skissen och har skapat med härliga gröna papper från KaiserKraft.
Då jag var gästdesigner för DESIGN in PAPERS gjorde jag också en layout med den här serien och jag plockade lite inspiration från den också. 
Ni hittar den HÄR om ni vill kika :)

Här är min tolkning hur som helst...


Ett fotokollage (där jag mixtrat lite med olika filter) på ett vackert grönt fat som jag fick av min fina vän Christel nu i september då dom gjorde oss den äran med ett besök.
Så glad och tacksam för både besöket och fatet.
Självklart förtjänar det en egen layout, eller hur?!! :)




Nu hoppas jag att det är många av er därute som känner att ni vill hänga på och tolka. Det är jättefina priser från våra härliga sponsorer varje månad som lottas ut.

Tusen tack för att du tog dig tid att kika in här idag!
Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Åh, du är ju för kär, att du gör en layout på detta! Och vilken layout då med fantastiska färger/papper och vad snygga de där cirkelstämplarna är här, älskar den och saknar dig! Kram härnere från Dubrovnik i Kroatien!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack !! Vad du är snäll <3 Glad att du gillar den !!! Ja dom cirklarna är fina. Saknar dig massor, även om vi inte ses när du är hemma heller så hörs vi av mer liksom.. Men ha det så gott nu!! Kram Anna :)

      Radera