söndag 18 december 2016

Bow nummer 3 - CASology

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer nu mitt tredje kort för CASology utmaningen BOW som är det gällande ordet att tolka den här veckan.

Det fjärde och sista kommer strax...


Ja det blev inte en rosett här men väl en böjd form i bågen som liksom omsluter motivet samt böjda hörn i överkanten på mitt kort.
Texten har jag skrivit med min skrivmaskin och skurit ut med min skärmaskin och sedan monterat med 3d-tejp.



Det var trean det , återkommer inom kort med nummer fyra :)

Kram på er alla !

Anna :)




10 kommentarer:

  1. Så snyggt, att du rundar hörnen upptill är så fint, det snor jag någon gång (om jag kommer ihåg) haha! Men, vackert och stämningsfullt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga du!!! Tack snälla jag blir alltid så glad för dina fina ord!! Ja låna på du 😃 Kram ❤

      Radera
  2. Such a gorgeous classic Christmas card image and sentiment! I love your take on the cue...thanks for playing along (again!) at CASology!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohhh!!! Thanks so so much sweet Judy ❤

      Radera
  3. What a peaceful and stunning card. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohhh!! Thanks so much Joyce❤ You are so sweet and kind!!

      Radera
  4. When I picked this cue card, I was really hoping to see someone coming up with this take on it!
    Another beauty!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh!! I am so glad you think so Hannelie ❤ Thanks!!

      Radera
  5. Men vilket snyggt kort! CAS kort är ju mycket svårare att göra än något annat. Snygg stämpel!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Tusen tusen tack rara du ❤ blir så glad!!! Kram

      Radera