måndag 12 december 2016

Tacksam !!

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag är så glad och tacksam!

Det är jag faktiskt för det mesta men lite extra tacksam nu för att hela TVÅ av mina alster i Pysslotekets Cyber Crop kom på första plats!!

Även om det "bara" handlar om scrap så betyder det mycket för lilla jag <3
Vill säga ett stort TACK till teamet hos Pyssloteket för den äran!

Det var med dessa två alster jag vann...

En layout efter Päivis härliga skiss:



Jag vred på skissen något bara annars har jag följt den läckra skissen troget.
Ett foto på mina fötter i en alldeles underbar lövhög.
Jag älskar hösten med alla färger och prassliga löv :)







Det andra alstret jag vann med var En Art-Journal sida efter Jeanette/Tettiz instruktioner som lydde, Rött-Grönt-Guld.


En AJ om tro och vad det kan få göra i en människas liv.
På svenska ungefär, "Tro - det gör inte saker enkla, det gör dom möjliga".
Det kan göra fundamental skillnad i allt!

Ja än en gång så är jag bara så glad och tacksam att få bli vald till vinnare i två kategorier bland så många duktiga scrappare.
TACK!!

Tusen tack för att du kikade in här idag!
Ha det gott där du är!
Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. Dom är så fina, layouten så ljuvlig i färgerna och guldtexten och AJ-en är bara så läcker både i färger och budskap. Du är såå värd dina förstaplatser och dessutom fick du ju fler fina placeringar. En stor grattiskram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Du är så snäll och fin !!! 💚 Jag är så glad för din ständiga uppmuntran. Betyder så mycket, du får mig att tro och våga fortsätta trots att jag inte alltid tror på min förmåga. Ja jag är så förvånad men så glad för placeringarna. Önskar jag kan bevara lite tro på att jag kanske kan liiite ändå 💚
      Tack för dina fina ord!!
      Kraaam

      Radera
  2. Inte konstigt alls hjärtat att du vann!! Du är så bra Anna och du inspirerar mig varje gång! Tack för det och stort GRATTIS!!! ��❤️��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Marie ❤️ Du gör mig så glad med dina fina ord!!! Det glädjer mig extra att lilla jag kan inspirera DIG!!! ❤️ Tack för din uppmuntran dom betyder massor. Ska försöka tänka på det när jag blir lite sådär tvivlande som jag blir även om jag inte ska... hihi!! Tack igen !! Kraam

      Radera
  3. Du är SÅ värd dina vinster - underbara alster!! Jag verkligen ÄLSKAR din AJ-sida!! :D

    SvaraRadera
  4. Underbara goa Du 💛💚 Du gör mig så glad!! Tack för dina fina ord!! Betyder mer än du anar!!! KRAAAM 💚

    SvaraRadera
  5. CONGRATS!!! That's wonderful news :) so well deserved @& I especially love your faith journaling page- it's a little different:):)

    SvaraRadera