tisdag 6 december 2016

Veckans Skiss #133

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Då har vi fina tisdag igen och en rykande färsk skiss hos oss på Veckans Skiss!
Den här veckan är det Maria som skissat och utmanar oss med en härligt inspirerande skiss.
Ser verkligen framemot vad ni därute skapar så sätt fart och tolka nu :)

Det blev ett kort för min del den här veckan och jag hoppade från julen en stund och drömde mig bort med lite somriga toner...


Jag stansade ut en kvadrat med en die med stygn på och skar den i bitar enligt skissen.
Pappret hade jag sedan tidigare i gömmorna sedan jag lekt loss med mina Brushos/Color burst (ett högpigmenterat vattenlösligt pulver)
Jag har i ett tidigare inlägg visat en liten video hur jag jobbar med dom, du hittar den HÄR om du är lite nyfiken :) 
Monterade två av bitarna med 3d-tejp för att få lite olika textur. Lite sytrådstrassel under det hela.
Dekorerade med en utstansad stjärna, ett enamelhjärta fråm Bella blvd och ytterligare lite sytåd.
Avslutade med en utstansad text i gult.


Det hann nästan börja skymma innan jag hann fota här så det är lite mörka foton som vanligt...
Man får kanske bygga sig en minifotostudio, haha!!

Nu hoppas jag vi ses hos Veckan Skiss snart!!

Tusen tack för titten kära du!
Kram Anna :)


2 kommentarer:

  1. Gult och rosa är så fint tillsammans och hela kortet makalöst snyggt. Gillar så sytråden också. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir att du gillar det!! Det var liiiite klurigt att få ihop den skissen, men kul! Dessutom hann det ju nästan bli mörkt innan jag hann fota och det var lite ont om tid så det var bara att köra liksom 😊 Tack för fina ord!!! Kram 💕

      Radera