lördag 3 juni 2017

Sketchy Saturday - Paper Issues

Hi!

It's time for Sketchy Saturday over at Paper Issues today.
Amy have a brand new sketch for us to dig in to.



Kelly Feldmans foto.


Here's my take on it using the April Swag bag and some of Stacies lovely free cut files from the PI-store.
The Swag Bags are so dynamic and useful, I love them!







Hope you got some inspiration to do your own take on the sketch.

Need to stock up on some lovely scrappy things?
Now is the time!
You still have a few days to use Cassies super generous discount over at the Paper Issues store.

Cassie Box foto.

Thanks for stopping by!

Take care <3

Hugs Anna :)

2 kommentarer:

  1. Även om det är en annorlunda färgkombo så älskar jag denna! Så bra upplägg och allt som finns där att upptäcka. Det fina fotot och texten som gör mig varm i hjärtat. Du är så duktig, levererar alltid utöver det vanliga! Tack för all inspiration du sprider. Nu blev jag ju sugen på att tolka skissen också! Nu får ni dras med mig där på Paper Issues haha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara!!! Du får mig alltid att bli glad!! Både för dina fina ord och för att du vill vara med och skapa med mig och oss hos PI!!
      Det värmer hjärtat!!! Kram ❤️

      Radera